Lietuvos MB Klubas - mbforumas.lt rėmėjas
Prisijunkite prie MB Forumo live-chat!
\
Labas, Svety,
kviečiame prisijungti arba registruotis.    Pamiršai slaptažodį?
Go to bottomLapai: 12
Tema: Del kuro varymo pro forsunke.
#149579
Studentas
Nuolatinis lankytojas
Posts: 630
graphgraph
User Offline Spauskite, jei norite peržiūrėti lankytojo profilį
Del kuro varymo pro forsunke. Parašyta 2011/08/22 08:18  
Sveiki,
Pajutau dyzelio kvapa ir pastebejau slapias gryztamo slangutes, pamaniau kad amen joms, taciau nusiemes apsaugas pastebejau kad kuro pilnos visos angos, kur sukasi purkstukai. nusiusrbiau kura ir pamaciau, kad burbuliuoja is po vienos forsunkes(jei gerai issireiskiau). Ar tai rimtas gedimas or kaip ji pasalinti? ar pakaks pakeisti varine saiba ar teks visa purkstuka keisti?
 
The administrator has disabled public write access.
#149583
ldalius
Forumo senbuvis
Garbės ženklas
Posts: 2819
graphgraph
User Offline Spauskite, jei norite peržiūrėti lankytojo profilį
Re:Del kuro varymo pro forsunke. Parašyta 2011/08/22 10:15  
o kur tu radai varinę šaibą fo forsunke? Juk ne CDI pas tave
 
Lengvųjų automobilių dyzelinių variklių ir važiuoklės remontas Panevėžyje
The administrator has disabled public write access.
#149589
Studentas
Nuolatinis lankytojas
Posts: 630
graphgraph
User Offline Spauskite, jei norite peržiūrėti lankytojo profilį
Re:Del kuro varymo pro forsunke. Parašyta 2011/08/22 12:01  
ups, truputi persistengiau, ten nieko nera. O koks remontas nusimato tada?
 
The administrator has disabled public write access.
#149597
Dalius
Aktyvus forumietis
Garbės ženklas
Posts: 2416
graphgraph
User Offline Spauskite, jei norite peržiūrėti lankytojo profilį
Re:Del kuro varymo pro forsunke. Parašyta 2011/08/22 17:58  
pradziai bandyt reiketu paverzti purkstuka,jei nepades ,reikia ziureti ar purkstuko sriegis ,ar galvos patemptas... jei galvos liudniau...o gal pro vamzdeli leidzia ir tik vamzdeli paverzti reikia...
 
The administrator has disabled public write access.
#149603
ldalius
Forumo senbuvis
Garbės ženklas
Posts: 2819
graphgraph
User Offline Spauskite, jei norite peržiūrėti lankytojo profilį
Re:Del kuro varymo pro forsunke. Parašyta 2011/08/22 20:44  
duodu kepurę pri**kt, tačiau kas trečiam MB varikliui (seno tipo iki CDI) papylus saleros ant forsunkių bent vienas cilindras burbuliuos pro forsunkės kraštus. Ir taip yra todėl, kad po forsunkėmis stovi ne varinė šaiba, o apie 2mm storio metalinė šaiba, kurios konstrukcija yra sudarytra taip, kad užsandarintų forsunkės galą su lizdugalvutėje arba forkameroje, kuri būna įsukama į galvutę. Tos šaibos yra lengvai išimamos su kabliuku, kai išsuki forsunkę.
Kitas dalykas, dažnai būna, kad forsunkė leidžia kurą per vidurį, nes ji yra susukta iš dviejų korpuso dalių. Gydymo būdas: išardai forsunkę ir viršutinę dalį prišlifuoji ant lygaus paviršiaus pasidėjęs 2000 rupumo švitrinį popierių ir vėl viską surenki.
trečias pats bjauriausias dalykas yra forsunkių grįžtamo kuro šlangutės, kurių beveik neįmanoma nusipirkti naujų gerų, kad po savaitės nešlapiuotų
 
Lengvųjų automobilių dyzelinių variklių ir važiuoklės remontas Panevėžyje
The administrator has disabled public write access.
#149630
Studentas
Nuolatinis lankytojas
Posts: 630
graphgraph
User Offline Spauskite, jei norite peržiūrėti lankytojo profilį
Re:Del kuro varymo pro forsunke. Parašyta 2011/08/23 08:22  
Dekui, ziuresiu kas ir kaip, o tos metalines saibos neina pakeisti tokio pacio storio varine?
 
The administrator has disabled public write access.
#149631
Studentas
Nuolatinis lankytojas
Posts: 630
graphgraph
User Offline Spauskite, jei norite peržiūrėti lankytojo profilį
Re:Del kuro varymo pro forsunke. Parašyta 2011/08/23 08:27  
ldalius rašė:
duodu kepurę pri**kt, tačiau kas trečiam MB varikliui (seno tipo iki CDI) papylus saleros ant forsunkių bent vienas cilindras burbuliuos pro forsunkės kraštus. Ir taip yra todėl, kad po forsunkėmis stovi ne varinė šaiba, o apie 2mm storio metalinė šaiba, kurios konstrukcija yra sudarytra taip, kad užsandarintų forsunkės galą su lizdugalvutėje arba forkameroje, kuri būna įsukama į galvutę. Tos šaibos yra lengvai išimamos su kabliuku, kai išsuki forsunkę.
Kitas dalykas, dažnai būna, kad forsunkė leidžia kurą per vidurį, nes ji yra susukta iš dviejų korpuso dalių. Gydymo būdas: išardai forsunkę ir viršutinę dalį prišlifuoji ant lygaus paviršiaus pasidėjęs 2000 rupumo švitrinį popierių ir vėl viską surenki.
trečias pats bjauriausias dalykas yra forsunkių grįžtamo kuro šlangutės, kurių beveik neįmanoma nusipirkti naujų gerų, kad po savaitės nešlapiuotų



a, tai jei gerai supratau burbuliuoti gali, bet kuro varyti pro ja negali? ir greiciausiai ten pro slangutes ar per forsunkes viduri kuras eina ir atrodo kad is giliai?
 
The administrator has disabled public write access.
#149647
ldalius
Forumo senbuvis
Garbės ženklas
Posts: 2819
graphgraph
User Offline Spauskite, jei norite peržiūrėti lankytojo profilį
Re:Del kuro varymo pro forsunke. Parašyta 2011/08/23 15:47  
iš giliai (iš lizdo) tik kompresiją po šiek tiek gali leisti, bet ne kurą, o jei šlapiuoja iš viršaus forsunkė ir lizdas pilnas saleros tai ir susidaro įspūdis burbulų kad tipo kuras eina lauk
 
Lengvųjų automobilių dyzelinių variklių ir važiuoklės remontas Panevėžyje
The administrator has disabled public write access.
#149672
Studentas
Nuolatinis lankytojas
Posts: 630
graphgraph
User Offline Spauskite, jei norite peržiūrėti lankytojo profilį
Re:Del kuro varymo pro forsunke. Parašyta 2011/08/24 08:30  
Taip, taip ir buvo, beja ar ten verkiant butina tvarkyti ta kompresijos nuoteki? kokios pasekmes netvarkant?
 
The administrator has disabled public write access.
#149767
ldalius
Forumo senbuvis
Garbės ženklas
Posts: 2819
graphgraph
User Offline Spauskite, jei norite peržiūrėti lankytojo profilį
Re:Del kuro varymo pro forsunke. Parašyta 2011/08/26 12:58  
principe nenutiks nieko arba po kokio 100 000 km teks pasikeisti forkamerą
 
Lengvųjų automobilių dyzelinių variklių ir važiuoklės remontas Panevėžyje
The administrator has disabled public write access.
Go to topLapai: 12